min hjärna kommer snart att explodera

hello!
Idag har också varit en såndär dag då det inte händer ett skit. Suttit i soffan å sett discovery å ätit mackor i mängder. Hade fan lika gärna kunnat ha skola idag, så illa är det:) Egentligen kunde jag följt med upp på ridhuset för ett tag sen, men man blir så jäääävla seg av att göra ingenting så jag iddes fan inte. Får väl skylla min enformiga dag på mig själv i guess. ;)   Ond cirkel dedära..

Ska ringa soffe k nu å se vad hon hade på hjärtat. Jag var för upptagen med mina mackor å tv;n då hon ringde tidigare att jag inte hörde, lol.






Even the best fall down sometimes
Even the stars refuse to shine
Out of the back you fall in time
I somehow find
You and I collide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0