Och så en snus på de!

Haha, hittade en klockren grupp som jag läste det här på:
Som en klok man en gång sa "Det bästa med att äta är snusen efteråt"

HAHAHAHA ibland känns det faktiskt som det är därför man hevar i sig mat. Sen att stoppa in en snus efter att man borstat tänderna är ju rent nå nice också så därför händer de att man borstar tänderna nån gång för mycket då och då ;)

Ikväll har vi spelat brännboll en massa folk! De va fan kul:D. Dock var det varmt som satan och jag var så slut i bena när jag skulle övningsköra hem så hela vänsterbenet darra då jag skulle trycka ner kopplingen, illa.. Vältränad är inte förnamnet.. Sen så ser jag ut som en räka idag :O. Har aldrig bränt mig, men det gör inte ont så jag ska väl smörja in mig snart å hoppas att jag skiftat färg till brun imorgon..

Känner en fet jävla träningsvärk komma smygande, men jag är för lat för att stretcha. Det kommer jag nog bittert att få ångra imorgon. Ska iaf se navy cis nu, sen blir det väl att slockna för dagen. godnatt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0