Sometimes fixing yourself isn't enough. There's no way back

hejsan!
Har bara tagit det lugnt idag. Vart hemma-dag som jag misstänkte igår, hehe. Men imorse vaknade jag faktiskt av en migrän-aktig huvudvärk, så det var lika bra att bara ta det lugnt. Nu ser jag Tyra banks show som har blivit lite av en vana och det handlar om kvinnor som misshandlar sina män. Sjukt. Tjejen som är där verkar riktigt psyk. Hon puttade sin man nerför trappen och började sedan skratta och sa att det var på skoj. Nu ber hon om ursäkt och säger att hon vill bli tillsammans med han igen. Good luck chuck. Hon behöver ju fan hjälp.....

Mamma sitter ute på altanen och jobbar och hon har lovat att klippa borta några centimeter av mitt hår sen när hon är klar. Det ska bli skönt att trimma mina spretiga toppar. Sen så har även min jacka kommit idag, eller mamma hämtade ut den till mig idag iaf och den va jättejättefin!! Eller jacka vet jag inte om jag ska kalla det, för den har trekvarts-ärmar och är väldigt tunn. Men den kommer då lätt bli en favvis i sommar:) 149 :- från bubbleroom
Hittade dock ingen bild på den men skitsamma..

Såg just också att min väska som jag beställt kommit, så min mami skulle hämta den imorgon. 2 tidiga födelsedagspresenter! Lär inte få ett skit på min födelsedag, har typ fått allt i förväg, haha... Lika bra för jag är ju ändå i umeå på min födelsedag ;)

Hade göttttttttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0