There is no winning or losing

hallådär!
Gjorde just fruktsallad och snodde en kladdmuffin (HAHA kul de lät) av bacon å såg fjorton suger. Tror inte jag sett den filmen sen jag var typ.. 14.. hehe.
Sen fick jag veta att brorsan och hans tjej bokat resa till tunisien. Lagomt sugen på utomlands blev man då nu..

Annars så har det varit en pretty tråkig dag, eller vad man vill kalla det. Har inte hänt så mycket. Degat i soffan å sett oprah, tyra banks show, dr. phil och de okända. Yes, its true. Jag har hamnat i träsket.

Hm, imorgon har jag en såndär dag då jag nog inte kommer orka resa mig ur sängen. Känner att huvudet inte riktigt hänger med i svängarna. Kan vara skönt de med:) Måste ju ladda upp för helgen i umeå ju! TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0