trött trött trött

Som rubriken. Jag är sjukt jävla trött. Har varit och hälsat på Odessa som just har fått föl och hennes andra bäbis som inte är så liten längre, Ofelia:) Sen for vi vidare till stugan i Boviken och hjälpte mormor och morfar att få igång allt i stugan. Luktade JÄVEL, och då menar jag JÄVEL inne i stugan. Gick tammefan inte att vara där inne. Visade sig då att mormor och morfar glömt lite mat i frysen där de flyttat in massa maskar och skit. Riktigt vidrigt.
Sen började jag och mormor sortera upp mattor som hon ville slänga, sjukt onödigt var det iaf eftersom hon ville slänga 3 av 100... Aja, säkert inte lätt att bli gammal:)

Haha, åsså råka jag sträcka vänster baksida lår. Jätteont :(. Synd om mig. Ska alltid lyckas göra mig illa eller riva sönder något. Råkade även pajja mina glajjer. Någon förvånad? Inte? ..

Nä nu placerar jag mig i sängen och tänker inte kliva upp förän imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0