Valborgs

glädjetårar

jag blir glad av den här kvällen. Att ha alla man håller kär på ett och samma ställe och samtidigt få lära känna några nya. Att få prata och säga vad man tycker utan att känna att man låter helt knäpp. Att få vara helt störd och fucked up precis som man är. Så jävla trasig, men så jävla lycklig.
Jag hoppas alla har haft en jättetrevligt kväll och att ni kanske vill komma tillbaka om några veckor då jag fyller arton(28:e maj). Fan alltså, tack!!!! Hur kan man visa sin tacksamhet med ord. Lär mig det!;)

Nu ska jag äta lite chips, koppla in min musik och bara må toppen ett tag till innan jag nyktrar till och sen ska jag må jättedåligt imorgon imorgon å bara må allmänt skit. Ibland behöver man det också, men fan så värt. Skulle byta 100 bakfyllor mot en så trevlig kväll som denna:)

Kram alla mina gulleponnizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0