värme, I like

SKÖNT MED LITE VÄRME ÄNTLIGEN.

Känner att det luktar grillat. Hoppas det är hos oss, fast det kan egentligen vara var som helst eftersom min dörr till balkongen är öppen...
Idag for jag till skolan och gjorde nationella matte b som sagt. Gick bajsjävlaskitkorv. Men lika glad är jag för det:)
Gjord en väldigt fin illustration på hela del 2 med texten "bajsprov!!". Väldigt stolt blev jag. Funderade starkt på att ta med mig provet hem istället för det gav inte så mycket att lämna in, hehe...

hmm.. sen gick vi till idrotten och där skulle vi gå en prommis, men då gick jag och sofia hem till henne för att hämta plåster och dator, tyvärr kom vi oss inte tillbaka till skolan utan stannade kvar på hennes balle och softade. Skönt det också, men nu har jag över 20% frånvaro så jag hoppas att mor och far vill vara snälla och sjukanmäla mig någon dag för jag har faktiskt någon dag tror jag då jag varit sjuk som inte är anmäld:)

Ikväll vette tusan vad som står på schemat. Borde plugga bort lite uppgifter men jag har min skoldator på skolan och min stationära har lite skumt tangentbord så vi får väl se:)
Nä nu ska jag he mig ut i solen igen, det är fan nice med sommarvärme. SEN SÅ TAGGAR VI YRAN DEN 28E!


Crush a bit, little bit, roll it up, take a hit
Feelin’ lit feelin’ light, 2 am summer night.
I don't care, hand on the wheel, drivin drunk, I'm doin’ my thang
Rollin the Mid side and out livin’ my life getting’ out dreams
People told me slow my roll I'm screaming out fuck that
Imma do just what I want lookin’ ahead no turnin’ back
if I fall if I die know I lived it to the fullest
if I fall if I die know I lived and missed some bullets

I'm on the pursuit of happiness and I know everything that shine ain't always gonna be gold

I'll be fine once I get it, I'll be good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0