Vill vakna upp till nånting bättre, nått bättre än det här

Har just ätit en dyng-macka och druckit ett glas cola. Märkte även att mina gratis sms har gått ut och att jag inte har några pengar. Gillas inte.
Pappa ska just fara och hämta mamma och syrran, sen ska vi fara och köpa pizza- Fan va gött

Det är lördag idag å det känns som det är söndag tycker jag. Ikväll vill jag nog bara vara hemma och lyssna på musik å äta godis.MmmMMM blir_av


jag vill gå härifrån, från allt du är
jag står knappt ut en dag till med allt du är
å jag känner såväl igen mig
den där doften igen
det är som att vara liten
jag sträcker mig
men har svårt att hitta hem

vill vakna upp till nånting bra, en vanlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0