When Jah Wrath

hello där!
När jag vaknade såg jag hockeyn, sen kom farmor och farfar och fikade en stund. Kul att se dom, va rätt längesen. Sen stack jag å morsan ut till hästarna. Då mamma skulle ut och rida kom pappa och hämtade mig, sen övningskörde vi en stund, å nu har jag just kommit hem och tagit en välbehövlig dusch.

Ikväll ska jag rota fram en annan symaskin som mamma påstår ska finnas någonstans eftersom jag råkade pajja den förra.. Höll på att sy en väska å nu vart jag lite sugen på att sy klart den, så det är väl där ni har mig ikväll om inget roligare dyker upp.

Ska klä på mig nu osv, för jag tror det är dax för middag snarre. Grillat, jummie jummie"::DD::D:D:D:D:D:D::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0