You And I Both

hejsan=). Någon som sett OLW;s reklam med super-chipsen? Mig lurade dom iallafall. Tog mig en cykeltur till konsum å köpte en påse. I reklamen sa dom att de skulle vara större chips, mer smak och typ krispigare tror jag. Kan ju säga att dom var inte en milli större än vanliga, men de va fan fett med smak på dom å dom va så krispiga så man inte hörde va dom sa på tv medan man tugga. HHAHA. Aja, värt att pröva iaf (Y)

Jag å mamma såg the eyes på tv sen, den va ändå rätt bra, men jag trodde det skulle vara en action-film eftersom den sändes på tv1000 action så jag blev en smula besviken ja... Nu skulle mamma sova för hon ska upp tidigt imorgon å bila till sundsvall med katrin. Pappa och stefan har redan bilat ner med kackerlackan. Så jag ville inte vara ensam där nere så jag gick upp på mitt rum och städade. Alla som känner mig vet att i källaren bor spöket Urban Usling, på mellanvåningen bor Laban och på övervåningen bor Roland. Inget ställe jag vill chilla på ensam ;)

I helgen är alltså jag, min bror å syrran ensamma hemma, wiho. PHEST. Ne skoja, blir ingenting utav. Fick nog sen valleborre, var fan jobbigt. Men det var det värt!!!

BEERPONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0