Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv

Jag är en ganska ointressant person eftersom jag hatar att dela med mig av saker, men vi gör ett försök ....Eller så kör vi ointressant fakta istället ;) vi kör på den
1. Jag har en katt som heter hjördis
2. Hon är dum
3. Jag jobbar som vårdbiträde
4. Jag hoppade av skolan just innan studenten
5. Det ångrar jag ibland, oftast inte
6. All elektronik jag rör i går sönder, förr eller senare. Oftast rätt fort, haha.
7. Min iphone är de enda jag lyckats hålla levande förhållandevis länge
8. Jag har bott i fosterfamilj
9. För att jag är bäst
10. Jag gillar att måla och rita
11. Jag ska jobba hela julhelgen fastän jag aldrig kommer orka det
12. Imorgon ska jag äta julskinka
13. Jag brukade älska julen
14. Hela min bil luktar spolarvätska och kaffe
15. Jag har stora fötter
16. Jag är jättelång
17. Jag ljuger aldrig
18. Jag snusar
18. Jag röker
19. Jag är nykterist
20. Jag ska supa annandagen
21. ihihiihihihi
22. Jag är trött
23. Jag har ont i magen
24. Imorgon får jag julklappar
25. Fredagar är min favoritdag
26. Jag är tjurigast i hela världen när jag verkligen vill
27. Jag åt på frasses idag
28. Jag ska upp 7.00 den 28e. (dagen efter annandagen)
29. Orkar inte bry mig
30. Nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0