Dag 7 – Ditt stjärntecken och om du tycker att det passar din personlighet.

.
.
.
.
Enligt wikipedia:
Tvilling
Enligt astrologin så sägs Tvillingarna vara talet, intelligensens, språkens och all kommunikations tecken vilket gör dem väldigt sociala. Bra egenskaper: Anpasslig, tydlig, kommunikativ, nyfiken, intellektuell, charmig, underhållande, vitsig, busig, äventyrlig, vänlig. Stark drivkraft, stort självförtroende, självinsikt och har många olika talanger och förmågor. När de kommer på hur de ska ta dessa förmågor och talanger i anspråk uppnår de sina mycket högt uppställda mål. De blir mycket framgångsrika och hittar så småningom rätt relation. Inspirerar och motiverar omgivningen på grund av sin inkännande personlighet.
.
.
Som ni vet så är jag ju fett intelligent så de stämmer ju. Anpasslig, tydlig, kommunikativ är jag verkligen inte. Men nyfiken, busig, äventyrlig kan man väl säga att jag är tror jag. Stark drivkraft har jag inte. Så nja, det var väl egentligen inte mycket där som stämde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0