KALLBLODIG

Mja hej hopp gummisnopp!
Nu, idag, inatt börjar jag blogga igen. Av ingen anledning alls, bara för att ;)
Ikväll har jag åkt bil med Hanna å Elin i gäddans nya kärra som vi hämtade i umeå igår. Några cider slank ner i magen också. Det är ju för fan helg trots allt.
Annars kan jag väl berätta att mitt liv är så kung det kan bli. De som bryr sig blir väl glada över att höra såntdär.
Imorgon ska jag hänga med Hanna och Elin igen tror jag, hoppas på lite trevligheter på kvällen också å inget jobb.
Förstår inte hur jag ska lyckas sova inatt.. Har jobbat 6.45-16.30 idag å efter det har jag konkat på byråerna och firat syrran å som sagt åkt bil, ändå blir jag aldrig trött. Sömnproblem är fan inte att leka med vänner, å även de jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0